3 روش ساده برای اپیلاسیون پا ها


بخش اول

آماده­ سازی پاها

آماده سازی اپیلاتور

آماده سازی اپیلاتور

۱٫ اپیلاتور با کیفیت خوب را انتخاب نمایید.

کیفیت اپیلاتور Pick یک برند تجاری شناخته شده است که شما می­شناسید و می­توانید به آن اعتماد کنید. اپیلاتور ارزان قیمت ممکن است کار نکند و موهای زائد را بدون اپیلاسیون فقط بکشد و هنگام استفاده دردناک باشد. از آنجا که اپیلاتور شما به مدت طولانی دوام خواهد آورد (و شما نیاز به خرید موم و ریش تراش فانتزی نخواهید داشت) بهتر است مارک خوبی خریداری کنید.

  • برای خرید اپیلاتور فروشگاه های آرایشی و بهداشتی را جستجو کنید. برای انتخاب بهتر، فروشگاه های آنلاین را بررسی کنید. Pick یک اپیلاتور مناسب است که توسط سایر مصرف کنندگان توصیه می­شود.
  • اگر اپیلاتور شما از نوع بی سیم است، قبل از شروع مطمئن شوید که به طور کامل شارژ شده باشد. شما دوست ندارید وقتی اپیلاسیون انجام می­دهید کارتان نیمه تمام باقی بماند.
اصلاح پاهای خود یک تا سه روز قبل از اپیلاسیون

اصلاح پاهای خود یک تا سه روز قبل از اپیلاسیون

۲٫ اصلاح پاهای خود یک تا سه روز قبل از اپیلاسیون.

هرگاه موهای شما فقط چند میلی متر طول داشته باشند، اپیلاتور بهتر کار می­کند. اگر موهای شما بیش از حد بلند هستند، آنها در اپیلاتور به صورت درهم خیلی کوتاه می­شوند. و چرخش کافی برای سر اپیلاتور در موقع کار وجود نخواهد داشت. اصلاح چند روز قبل از اپیلاسیون بهترین راه برای اطمینان از این است که موهایتان همه با طول یکسان و آماده اپیلاسیون است.

اصلاح پاهای خود یک تا سه روز قبل از اپیلاسیون

اصلاح پاهای خود یک تا سه روز قبل از اپیلاسیون

۳٫ حداقل یک ساعت برای اولین جلسه خود کنار بگذارید.

هنگامی که شما فرآیند اپیلاسیون را قبلا انجام داده باشید، احتمالا شما می­توانید آن را در نیم ساعت انجام دهید. برای اولین جلسه، هر چند، شما می خواهید زمان زیادی صرف اپیلاسیون کنید. روند اصلاح قطعا آهسته تر از اصلاح با خودتراش است، اما نتایج بسیار خوب و عدم رویش مو در پاها طولانی خواهد شد.

  • بسیاری از مردم دوست دارند در شب اپیلاسیون را انجام دهند. پاهایتان قرمز و کمی متورم خواهد شد هنگامی که کار شما به پایان برسد. اگر شما در شب اپیلاسیون را انجام دهید، هنگام صبح آنها به حالت عادی باز خواهند گشت.
  • بهتر است اپیلاسیون شما را در یک رویداد بزرگ و یا تاریخ خاص نباشد، مگر اینکه شما در حال برنامه ریزی برای پوشیدن لباس تنگ یا شلوار باشید. اپیلاسیون را حداقل روز قبل از اینکه میخواهید جایی بروید انجام دهید چون اگر بعد از اپیلاسیون جایی بروید پاهایتان قرمز و متورم خواهد شد.
یک ساعت قبل از شروع یک داروی مسکن مصرف کنید

یک ساعت قبل از شروع یک داروی مسکن مصرف کنید

 

۴٫ یک ساعت قبل از شروع یک داروی مسکن مصرف کنید.

این کار اختیاری است، اما مصرف مسکن ضد درد به بسیاری از مردم کمک می­کند تا (با توجه به دوز توصیه شده) اپیلاسیون راحت تر انجام شود. احساس موقع اپیلاسیون بسیار شبیه اصلاح با موم است، حس می­شود که در ابتدا صدمه زننده است. اما در نهایت شما به راحتی استفاده کرده و حتی ممکن است از آن لذت ببرید.

تراشیدن پاهایتان در حمام

تراشیدن پاهایتان در حمام

 

۵٫ تراشیدن پاهایتان در حمام.

برای دیدن ادامه مطلب و تراشیدن پاهایتان در حمام  اینجا کلیک کنید

مرجع:

 http://aramismode.com/3-روش-ساده-برای-اپیلاسیون-پا-ها/

 

 

آرامیس, آرایشگاه آرامیس, اپیلاسیون آرامیس, اپیلاسیون بدون درد, اپیلاسیون سعادت آباد, اپیلاسیون شهرک غرب, اپیلاسیون غرب تهران, سالن آرامیس, سالن اپیلاسیون, قیمت اپیلاسیون, مرکز اپیلاسیون تهران, مرکز تخصصی اپیلاسیون

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: